3.11.17

Soulmates (Light Painting)



Soulmates // Αδελφές ψυχές (Light Painting)




10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη φωτογραφία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Να είσαι καλά, φιλιά

      Διαγραφή
  2. Τι λες τώρα....! Υπέροχη....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω πω πώς έγινε αυτό; Φως είναι;;;Φλόγες; Πεταλούδα στο φως;;;Βρε μαγισσούλα της φωτογραφίας μας εντυπωσιάζεις κάθε φορά....
    Φιλί γλυκό Έλλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φως, ναι, φωτογραφημένο με την αγαπημένη μου τεχνική light painting!
      Πέρα από φως όμως είναι και δεκάδες άλλα πράγματα, που ανήκουν στη σφαίρα του φανταστικού...
      Χάρηκα πολύ που σου άρεσε η λήψη! Φιλιά πολλά κι από εμένα

      Διαγραφή
  4. Μπορεί να αργώ να περασω .. λογο χρονου...Ελλη μου αλλά δεν θα αφησω καμια φωτογραφια σου να μην την θαυμασω.. απο εκείνη του ηλιοβασιλεματος.. μεχρι αυτήν εδώ.. που μου θυμίζει μαγεία..
    η τεχνη να φωτογραφίζεις εχει γινει επαγκελματική εκτος απο μαγευτική..
    Να είσαι καλά φιλη μου και να έχεις έναν ομορφο μηνα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει καθόλου, μην ανησυχείς! Όποτε κι αν έρθεις, εγώ θα είμαι εδώ να τα λέμε.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την εμψύχωση!
      Καλό μήνα επίσης Ρούλα μου και φιλιά πολλά

      Διαγραφή