29.5.17

Hippie in Matala, Crete



Hippie
Matala, Crete



8 σχόλια:

  1. Για δες τώρα αντίθεση.
    Καλή βδομάδα Έλλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      Καλή εβδομάδα επίσης, Γιάννη μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Επιβλητική φωτογραφία, τα χρώματα, η πλάτη, δεν ξέρω τι ακριβώς, με καθήλωσε όμως!
    Μου αρέσει πολύ!

    Καλησπέρα Έλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλησπέρα κι από εμένα, Κική μου

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη... Και κοίτα να δεις τι μου θύμισε τώρα...
    Το φθινόπωρο που είχα πάει στην Πέτρα Ιορδανίας,
    (εγώ η Πέτρα!) κι υπήρχαν εκεί δίπλα στις πέτρες
    παρόμοιοι καλλιτέχνες και καθόμουν και τους χάζευα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η Πέτρα... πόσο θα ήθελα να μπορούσα να την επισκεφθώ. Θυμάμαι τις ολοζώντανες περιγραφές σου από τις εμπειρίες σου εκεί.
      Αντίστοιχοι καλλιτέχνες ζουν και δουλεύουν σε διάφορους τόπους, νομίζω πολλοί από μας τους έχουμε συναντήσει κάποια στιγμή στα ταξίδια μας. Στα Μάταλα όμως, τόσο κοντά στις σπηλιές, τούτη η συνάντηση με έκανε να νιώσω αλλιώς (αν σκεφτείς την ιστορία του τόπου) και να πλάσω με το νου μου χίλια σενάρια για τη ζωή και την ιστορία του ανθρώπου που φωτογράφισα.

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα!! Μέσα στο μονότονο του βραχου πόσα χρώαμτα του Χίππυ δίνουν ζωή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή