3.12.17

Wedding photography (experimental)


  Πόσο όμορφο είναι το να συμμετέχεις στη χαρά ενός ζευγαριού, τη στιγμή που ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή του...

 Όσο εκείνοι χόρευαν τον πρώτο τους χορό, πέρα από τις προφανείς στιγμές που κάλυπτε ο φωτογράφος τους, εγώ βρήκα την ευκαιρία να τους τραβήξω και μερικές διαφορετικές λήψεις, όχι και τόσο τυπικές και αναμενόμενες.

 Για παράδειγμα φωτογράφισα τις σκιές τους, που χόρευαν αγκαλιασμένες κι αυτές στον τοίχο πίσω τους. 

 Τότε είχα ακόμη την παλιά μου φωτογραφική (μια απλή compact Samsung WB200F), όμως αυτό που ήθελα να αποδώσει το απέδωσε και με το παραπάνω. 





Wedding Photography
(2014)


4 σχόλια:

  1. Φοβερή ιδέα! Μόνο εσύ νομίζω θα φωτογράφιζες σκιές και είναι καταπληκτικΈς...
    Καλή εβδομάδα Ελλη μου με ανεξάντλητη φαντασία και δεξιοτεχνία
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε! Δεν ξέρω αν το έχω κάνει μόνο εγώ, αυτό που ξέρω σίγουρα πάντως είναι ότι βρήκα την ευκαιρία να κάνω τα δικά μου... και δεν το μετάνιωσα. Μου άρεσαν πολύ αυτές οι λήψεις.
      Καλή εβδομάδα επίσης, Άννα μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο βρε κούκλα μου....! και είδες τι προέκυψε ε ; noir φωτογράφιση, ειδικά η πρώτη αλλά και σέπια στη δεύτερη είναι εξαίρετο.
    Καλλιτεχνισα....! να σε χαιρόμαστε.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σας χαίρομαι! :)
      Νουάρ, έχεις δίκιο! Βγήκαν ωραία αποτελέσματα, πραγματικά.
      Να είσαι καλά Γιάννη μου! Φιλιά κι από εμένα, καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή