15.12.17

Christmas lights outdoor decoration


 Εδώ και χρόνια αποτελεί μία από τις μικρές, οικογενειακές μας χριστουγεννιάτικες παραδόσεις το να πηγαίνουμε βόλτες (ή με τα πόδια ή με το αυτοκίνητο) και να χαζεύουμε τα χριστουγεννιάτικα στολισμένα σπίτια και μαγαζιά. Είναι κάτι που μας βάζει όμορφα στο εορταστικό κλίμα, μας κάνει να νιώθουμε λίγο περισσότερο τη μαγεία, μας κάνει να γελάμε σαν μικρά παιδιά και μας δίνει χαρά. 

  Το 2006, το 2007, το 2008, το 2009 συναντούσαμε πολλά και πολύ όμορφα στολισμένα σπίτια. Μπαλκόνια και αυλές ήταν γεμάτα λαμπιόνια και διάφορα χριστουγεννιάτικα αντικείμενα.

  Το 2010 (που ήρθε για τα καλά στη χώρα μας η κακιά νεράιδα της Κρίσης και μας άρχισε στα χαστούκια), διαπιστώσαμε μια καμπή. Το 2011, το 2012 και μετά, τα στολισμένα σπίτια ήταν αισθητά λιγότερα. Περπατούσαμε στις γειτονιές και αντικρίζαμε πολλά περισσότερα σπίτια σκοτεινά. Ολοσκότεινα. Και όσα ήταν στολισμένα είχαν πολύ λιγότερα φωτάκια, έτσι για το καλό. Χωρίς μεράκι, χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα και προσπάθεια. Σπίτια που σίγουρα είχαν παιδιά, όμως οι ένοικοί τους δεν είχαν πια διάθεση (ή χρήματα), κι έτσι στόλιζαν ελάχιστα πια ή καθόλου.

 Πέρυσι η κατάσταση στην πόλη μου ήταν κάπου στη μέση: κάποιες γειτονιές ήταν ολόφωτες, κάποιες άλλες ήταν θεοσκότεινες. Έχω την εντύπωση όμως πως η ψυχική μας διάθεση (όχι το πορτοφόλι μας) άρχισε σιγά-σιγά να ανακάμπτει κάπως. Σαν να σκεφτόμαστε περισσότερο πως μια ζωή την έχουμε...  

 Κάνοντας λοιπόν πέρυσι τέτοιο καιρό βόλτα με το σκυλί μας, αντικρίσαμε ένα όμορφα στολισμένο σπίτι και το φωτογράφισα. Είχα καιρό να δω διάθεση και μεράκι σε χριστουγεννιάτικο στολισμό και η εικόνα αυτού του σπιτιού μου ξαναέφερε την ελπίδα. 

  Ελπίδα πως κάπου, κάπως (και εύχομαι όχι πολύ αργά) τα πράγματα θα καλυτερεύσουν και πάλι.


  Τη φωτογραφία συνοδεύει η ευχή φέτος να υπάρχει περισσότερη διάθεση για λίγη ανεμελιά και διασκέδαση... κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες. Μια ζωή την έχουμε, σωστά;



Christmas lights decoration (outdoor) // 
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση σπιτιού (εξωτερικού χώρου)

Larissa, Thessaly // Λάρισα, Θεσσαλία

2016



6 σχόλια:

  1. Κι εγώ έχω αυτή τη συνήθεια. Δεν τα φωτογραφίζω βέβαια αλλά διαπιστώνω ότι όλο και λιγότεροι με τα χρόνια φωταγωγούν τα μπαλκόνια τους. Με λυπεί αφάνταστα. Ας ευχηθούμε φέτος να ανακάμψει και η διάθεση και η ελπίδα μας.
    Το σπίτι αυτό πραγματικά άξιο να κοσμεί τη φωτογραφοθήκη σου! Εορταστική διάθεση στο φουλ
    Να σαι καλά Έλλη μου
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που έχουμε την ίδια συνήθεια!
      Κάποτε απολάμβανα απίστευτα να τριγυρνώ και να θαυμάζω τους στολισμούς στις κατοικίες της πόλης και των περιχώρων (συνέβαλλαν κατά πολύ στην όλη μαγεία των ημερών...) τα τελευταία χρόνια όμως απογοητεύομαι πια. Λίγα πράγματα, φωτάκια ριγμένα πρόχειρα χωρίς σχεδιασμό, ή καθόλου φωτάκια σε ολόκληρες γειτονιές. Κι εμένα με λυπεί. Και δεν δέχομαι ως δικαιολογία τα έξοδα του ρεύματος όταν πολλοί χρησιμοποιούν ρεύμα για να θερμανθούν - πόσο παραπάνω θα κάψει μια σειρά φωτάκια; Το θέμα για μένα έχει να κάνει με τη διάθεση, που λείπει. Εκεί είναι το πρόβλημα.
      Ας το ευχηθούμε... αν και ως τώρα δεν βλέπω σημαντικές διαφορές.
      Κι εσύ να είσαι καλά, χαρούμενο Σ/Κ σου εύχομαι! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Και εμείς έχουμε βάλει φωτάκια στο μπαλκόνι μας.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνατε Μαρία Έλενα! Και για σένα την ίδια, πάνω από όλα όμως για τα παιδιά σου. Αυτό περιμένουν... κρίμα να τους το στερούμε, ό,τι κι αν συμβαίνει στον κόσμο των ενηλίκων.

      Διαγραφή
  3. Ναι, είναι υπέροχο....!
    Έλλη μου μου αρέσει αυτός ο περίπατος. Μάλιστα έχω σκεφτεί και εγώ να τα φωτογρφίσω και να κάνω ένα μικρό λεύκωμα.
    Πάνω σε αυτό θα ήθελα να σε ρωτήσω. Πως καταφέρνεις και δίνεις τέτοια σωστή αντίθεση "φως-σκοτάδι" στο θέμα σου. Εγώ (με την κάμερα ενός καλού κινητού) δεν τα καταφέρνω και εισπράττω ένα ολόφωτο θέμα.
    Θα σου στείλω και ανάλογο mail για να σου εξηγήσω τι εννοώ.
    Πολλές ευχές κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γινόταν υπέροχο λεύκωμα Γιάννη μου! Να το κάνεις.
      Τώρα, γι΄αυτό που με ρωτάς: σου έχω πει ότι δεν χρησιμοποιώ φλας σε τέτοιου είδους φωτογραφίσεις, γιατί θα αλλοιώσει το φως που διαχέουν τα φωτάκια. Εσύ τι κάνεις; Το έχεις ενεργό;
      Από κει και πέρα αν θέλω να εντείνω την αντίθεση φωτός-σκοταδιού επεξεργάζομαι λίγο τη φωτογραφία (κυρίως όσον αφορά το κοντράστ). Αυτό μου δίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
      Θα δω με προσοχή το μέιλ σου και θα τα πούμε και εκεί αναλυτικά.
      Πολλές ευχές και από εμένα!

      Διαγραφή